Algemene Vergadering van Aandeelhouders op 26 mei 2020

Voorafgaand aan de jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders voorzien op 26 mei aanstaande en zoals vereist door de wet, werden de financiële staten van de Groep voor 2019 ter beschikking gesteld aan onze aandeelhouders.

De rekeningen dienen nog formeel te worden goedgekeurd door de aandeelhouders op de vergadering. De financiële staten van 2019 zullen derhalve na de aandeelhoudersvergadering openbaar worden gemaakt op onze website.

Arnaud Denis

External Communication, Degroof Petercam

Persberichten in je mailbox

Degroof Petercam (°1871) is een vooraanstaand investment house met Belgische verankering dat kan bogen op meer dan 150 jaar geïntegreerde financiële expertise. Zowel particuliere en institutionele investeerders als bedrijven vertrouwen op onze sterke beleggingsovertuigingen en het continuüm van diensten op het gebied van private banking, vermogensbeheer, investment banking en fund servicing.

Op 31 december 2023 bedroegen onze totale klantenactiva €74 miljard. Meer dan 1500 experten begeleiden onze cliënten vanuit onze kantoren in België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Spanje, Nederland, Duitsland, Italië, Hongkong en Canada.

Als werkgever en investeerder creëren wij verantwoorde welvaart voor iedereen, door deuren te openen naar opportuniteiten en onze cliënten te begeleiden met expertise. Degroof Petercam is in handen van Indosuez Wealth Management en van zijn historische minderheidsaandeelhouder CLdN Cobelfret. Degroof Petercam kan steunen op de uitgebreide expertise en het internationale netwerk van Indosuez en de groep Crédit Agricole, de 9e grootste bank ter wereld (The Banker, 2024).

www.degroofpetercam.com