Degroof Petercam verkozen tot Best Liquidity Provider op NYSE Euronext Brussels

Bank Degroof Petercam is voor de achtste keer op rij verkozen tot ‘Best Liquidity Provider’op NYSE Euronext Brussels voor haar prestaties over 2017. Deze award wordt elk jaar toegekend aan de financiële instelling die als beste liquiditeitsverschaffer op de markt heeft opgetreden. Met deze overeenkomsten verbindt de bank zich om beursgenoteerde bedrijven ondersteuning te bieden  bij de beursnotering van het bedrijf door te zorgen voor regelmatige noteringen (bij opening, tijdens de beurssessie en bij sluiting van de markt) en voor een kleinere spread tussen bied- en laatkoersen.

Alexandra Niehe Head of corporate communications, Bank Degroof Petercam
Bob De Leersnyder External Communication Manager, Bank Degroof Petercam

Degroof Petercam is een leidende financiële instelling met een geschiedenis die teruggaat tot 1871. Als onafhankelijke groep in handen van familiale aandeelhouders met een langetermijnvisie, staan we ten dienste  van private en institutionele beleggers.

Onze cliënten genieten een unieke combinatie van diensten in  private banking, institutioneel vermogensbeheer, investment banking (corporate finance en financiële intermediatie) en asset services. De totale activa van onze cliënten binnen de respectievelijke métiers (onder beheer, onder administratie en in bewaring), bedragen meer dan 63 miljard euro (exclusief dubbeltellingen).

De groep, met hoofdzetel in Brussel, stelt meer dan 1.400 professionals tewerk in kantoren in België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Spanje, Nederland, Duitsland en Italië.