Degroof Petercam ondersteunt de businessclub voor vrouwen ’The Nine’ als corporate sponsor.

'The Nine' werd begin 2021 gelanceerd op initiatief van Georgia Brooks en is een business, sociale en culturele club in Brussel. The ‘Nine’ is gevestigd in de Europese wijk, in een volledig gerenoveerd art nouveau herenhuis. De plek beschikt over een restaurant, coworking ruimtes, vergaderzalen, een bibliotheek en een kunstgalerij. Naast een ontmoetingsplek voor haar leden wil ‘The Nine’ ook een programma van dynamische evenementen aanbieden met conferenties, culturele activiteiten, en workshops in het hart van Brussel, het organiseert ook liefdadigheidsactiviteiten. ‘The Nine' verwelkomt alle genders als gasten en voor publieke evenementen. De officiële opening vond plaats op 9 september. De inschrijvingen zijn beperkt tot 500 leden en deze zijn goed op weg om het quotum te bereiken.

De steun van Degroof Petercam aan dit initiatief weerspiegelt het engagement van de groep om een grotere vertegenwoordiging van vrouwen in de bedrijfswereld te bevorderen.

Degroof Petercam is een leidende financiële instelling met een geschiedenis die teruggaat tot 1871. Als onafhankelijke groep in handen van familiale aandeelhouders met een langetermijnvisie, staan we ten dienste van private en institutionele beleggers.

Onze cliënten genieten een unieke combinatie van diensten in private banking, institutioneel vermogensbeheer, investment banking (corporate finance en financiële intermediatie) en asset services. De totale activa van onze cliënten binnen de respectievelijke métiers (onder beheer, onder administratie en in bewaring), bedragen 75 miljard euro.

De groep, met hoofdzetel in Brussel, stelt meer dan 1.400 professionals tewerk in kantoren in België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Spanje, Nederland, Duitsland and Italië.