Degroof Petercam versterkt zijn aanwezigheid in de Brusselse rand met de opening van twee nieuwe kantoren

Na de inhuldiging van een kantoor in Wemmel vorig jaar, kondigt Degroof Petercam de officiële opening aan van twee nieuwe kantoren, één in Sint-Pieters-Woluwe en één in Ukkel. Deze twee nieuwe locaties laten Degroof Petercam toe de aanwezigheid van zijn Private Banking activiteiten in de Brusselse rand uit te breiden om zijn cliënten meer flexibiliteit en nabijheid te bieden. Deze twee nieuwe adressen, toegevoegd aan het netwerk van 14 bestaande kantoren verspreid over het Belgisch grondgebied, brengen ons dichter bij onze cliënten in het oosten en het zuiden van Brussel.

Met deze twee nieuwe openingen toont Degroof Petercam zijn wil om een omnichannel strategie te voeren die de ontwikkeling van aangepaste performante digitale tools combineert met een regionaal netwerk van lokale kantoren.

Bruno Colmant, CEO Degroof Petercam en hoofd van Private Banking: "In onze Private Banking activiteiten zijn ontmoetingen met onze cliënten een bevoorrecht moment. Het zijn belangrijke momenten voor gezinnen. We zien onze cliënten vaak met hun kinderen. Wij willen hen de grootst mogelijke flexibiliteit kunnen bieden. Het zijn onze cliënten die het kanaal kiezen dat het best aan hun behoeften beantwoordt, hetzij door een aanbod van performante digitale tools, hetzij door hen toegang te geven tot kantoren dicht bij hun woonplaats, waar we hen kunnen ontvangen."

• Adres van ons nieuw kantoor in Ukkel
    Degroof Petercam – Brussels South
    Hagedoornlaan 1
    E-mail: pb.brusouth@degroofpetercam.com
  • Adres van ons nieuw kantoor in Sint-Pieters-Woluwe
    Degroof Petercam – Brussels East
    Mechelsesteenweg 455 (de vier armen)
    1950 Brussel
    E-mail: pb.brueast@degroofpetercam.com

Degroof Petercam is een leidende financiële instelling met een geschiedenis die teruggaat tot 1871. Als onafhankelijke groep in handen van familiale aandeelhouders met een langetermijnvisie, staan we ten dienste van private en institutionele beleggers.

Onze cliënten genieten een unieke combinatie van diensten in private banking, institutioneel vermogensbeheer, investment banking (corporate finance en financiële intermediatie) en asset services. De totale activa van onze cliënten binnen de respectievelijke métiers (onder beheer, onder administratie en in bewaring), bedragen 75 miljard euro.

De groep, met hoofdzetel in Brussel, stelt meer dan 1.400 professionals tewerk in kantoren in België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Spanje, Nederland, Duitsland and Italië.